مزایای دستگاه هایفو ۳ بعدی و ۴ بعدیچطور کیف دوشی مناسب خود را پیدا کنیم؟

دستگاه هایفو از جمله دستگاه های جوانسازی پوست می باشد که با انرژی التراسونیک کار می ‌کند. این دستگاه با ارسال انرژی التراسونیک به لایه‌های عمیق ‌تر پوست باعث تحریک این لایه‌ ها به کلاژن سازی شده و در نتیجه جوان سازی پوست را به همراه خواهد داشت. در واقع امواج متمرکز التراسونیک بر روی لایه‌ های زیرین پوست تاثیر می گذارند و کاملاً غیر تهاجمی و ایمن هستند. استفاده از دستگاه هایفو صورت موجب می گردد تا فرد بتواند پوستی کشیده، جوان و خالی از هرگونه چین و چروکی داشته باشد. دستگاه hifu دارای انواع مختلفی است که بهترین آن را می ‌توان دستگاه هایفو ۳ بعدی و همچنین دستگاه هایفو ۴ بعدی دانست. در کل این دستگاه  ها را می‌ توان مورد تایید بسیاری از پزشکان دانست زیرا اثربخشی بسیار بالایی دارند‌ در این مطلب قصد داریم در مورد دستگاه هایفو صوت اطلاعات کامل در اختیار شما دوستان و زیبا جوانان عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید. 

استفاده از دستگاه هایفو صورت سه بعدی و چهار بعدی:

اگر بخواهیم در مورد استفاده از دستگاه هایفو صورت صحبت کنیم بهتر است بگوییم که دستگاه هایفو ۳ بعدی و دستگاه هایفو ۴ بعدی هر کدام می توانند بر روی نواحی مختلف از پوست تاثیر داشته باشند که در ادامه هر یک از آن ها را توضیح خواهیم داد. 

  • دستگاه هایفو ۳ بعدی

به طور کلی دستگاه هایفو ۳ بعدی دارای کارتریج های استاندارد و ویژگی های منحصر به فرد می باشد. بنابراین شما می ‌توانید از آن برای نواحی مختلف بدن با اهداف متفاوت استفاده کنید. در واقع این نوع از دستگاه هایفو صورت را می ‌توان برای افرادی که می‌ خواهد در مدت زمان کوتاهی نتایج فوق العاده ای به دست آورند مناسب دانست و از جمله مهم ترین موارد استفاده از دستگاه هایفو ۳d می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • لیفت یا کشیدن پوست نواحی مانند صورت یا گردن
  • ایجاد لاغری موضعی و همچنین کشیدن و لیفت کردن پوست در قسمت هایی مانند پهلو، شکم یا حتی لگن
  • رفع و از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست، به خصوص چین و چروک هایی که در پیشانی، کنار چشم ها، اطراف دهان، گردن و … وجود دارد.
  • رفع مشکلاتی مانند شل شدن پوست بازوها در مدت زمان بسیار کوتاه
  • لیفت کردن و بالا بردن ابروها
  • رفع تیرگی های پوست که باعث ایجاد ظاهری نامناسب گشته است و ایجاد ظاهری زیبا و شفاف در پوست
  • رفع چربی های موضعی که در بخش‌ هایی مانند شکم یا پهلو انباشته شده است.

13%
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که...
320,000
280,000
تومان

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *